10 Ocak 2011 Pazartesi

Serdar Özkan Ankaragücü'nde..


İstanbul takımlarının bıraktığı oyuncular, isterse orda 3 yıl boyunca sahaya çıkmasın, yine Anadolu'da heyecan yaratır. Bunda biraz medya-tanınırlık ve göz önünde olmanın da etkisi vardır. Yalnız Serdar Özkan'ı ayrı bi yere koymak lazım.
Son 7 senedir sürekli "bu sene patlama yapacak" denilen bu arkadaş, her ne hikmetse sezonu 3-4 kupa maçı ve hazırlık kamplarındaki dostluk maçlarıyla kapatıyor. Ne düşünerek alındı, hangi mevkide oynatılacak bilmiyorum ama alternatif transferle, sorunlu oyuncu almanın çizgisini şu transferle yakalayamadığımız gözüküyor.

Beşiktaş altyapısından çıkma sıfatı onu benim beklediğimden fazla takımda kalmasını sağladı. Sonra Beşiktaş beni kabullenemedi diyerek, Florya dolaylarına geçiş yaptı. Şimdi ise Galatasaray'da ruhsuzluğun sebebinin bağlandığı 4-5 oyuncunun başında gösterilerek satılmak için yer aranıyor. Bunları görmezden gelip, Ankaragücü'nde neler yapacağını düşünürsek; özel hayat açısından yine Park caddesi ve Arjantin'de bol bol göreceğimizi düşünüyorum. Sahada ise sağ açık oynatılsa Sestak yada Gabriç'i kesmesi lazım. Forvet desek Vittek, Ergin, Sestak hatta Turgut'u kesmesi lazım. Yani neyin alternatifi ben çözemedim, çözebilen varsa bir kadro yapıp bana göndersin. Gerçekten nerde oynayabileceğini merak ediyorum.

2 yorum:

  1. yazılarını her zaman dikkatle takip ediyorum ve sanki biraz yönetim düşmanı gibi davranıp tüm transferleri eleştirmene anlam veremiyorum.bence bu takımda son 10 yılda olmayan kadar güzel şeyler oluyo....

    YanıtlaSil
  2. Mevcut yönetimi istemediğim doğrudur. Uzun uzun yazmak istemiyorum ama 10 yılda olmadığı kadar güzel şeyler yaşansaydı, bu blog'u "bize başarı yaşatanların" resimleriyle donatırdım. Malesef ki, şu ara Ergin, Serdar Özkan gibi transferleri yazmak zorundayım, takibin için teşekkürler.

    YanıtlaSil