23 Eylül 2010 Perşembe

Yine, Yeniden..

Skytürk'teki "blogspor" programını gördükten sonra benim de bir biloğum olduğunu anımsadım ve geri geldim a dostlar.
Şakası bi yana, yazın rahattık. Bol bol, aklımıza geldikçe karalıyoduk bişeyler. 1-2 haftadır öyle müthiş yoğun değildik ama haliyle bütün gün okul, iş çemberinde koşturunca eve gelip yazasım gelmiyor. İşin garibi; düzenli, hergün yazan, yıllardır bu işi sürdürenleri tebrik etmek lazım. Ne yalan söyleyim, bazen gaza gelip girişiyoruz blog'a, bazen de önümde sayfa açıkken bile elim gitmiyor.

Sağolsun herkes gaz vermeye çalışıyor, "blog'un çok keyifli", "hergün okuyorum" diye ama işte gelin bi de bana sorun. Hadi biz Ankaragücü çerçevesinde gidip geliyoruz, millet avrupa futbolundan girip diğer sporlardan çıkıyor. Arkadaş nasıl bir zamanınız var, valla helal olsun.
Neyse kaldığımız yerden devam ediyoruz..

3 yorum:

  1. dikkat çekmek için mi kapatıp açıyorsun?
    güzel taktik bende denerim..

    pazar kırşehir deplasmanı, bu sefer gel?

    YanıtlaSil
  2. Sen laf çarp, sonra da deplasmana gel de.
    O da güzelmiş.

    Gelip Kırşehir tribününe girerim.

    YanıtlaSil
  3. Kışkırtmak istedim sadece.
    Hani hiç cevap vermiyorsun ya:))

    Ama cidden güzel taktik, tebrik ederim..

    YanıtlaSil